دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3
نوشته شده در چهار شنبه 2 مرداد 1392
ساعت : 12:7
نویسنده :
دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3
  • دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3

    Football Kicks یک بازی زیبا و ورزشی می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا باید مهارت های خود را به کار برید و تا می توانید ضربات ایستگاهی را با موفقیت انجام دهید ! بازی دارای 6 حالت مختلف می باشد که در هر یک می توانید مهارت های مختلف خود را تست کنید ، همچنین می توانید پلیر خود را شخصی سازی کنید و مهارت های او را ارتقا دهید ! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید !

    دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.34.0 out of 5 based on 20 ratings
  • برای رفع مشکلات و تبادل نظرات به صفحه دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1.5.3 در انجمن سایت مراجعه کنید.
  • فایل های نصب برای سهولت استفاده در موبایل ها و تبلت ها بدون پسورد می باشند. فایل های حجیم و دیتا ها دارای پسورد می باشند که پسورد تمامی آنها آدرس سایت (www.androidkade.com) می باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Football Kicks, Football Kicks اندروید, Football Kicks مخصوص اندروید, Football Kicks مخصوص گوشی های اندروید, اندروید Football Kicks, دانلود بازی Football Kicks, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3 اندروید, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3 مخصوص اندروید, دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3دانلود بازی فوتبال Football Kicks v1, 5, 3,